زندگی دوباره روی سرم خراب شده و رشته ها از دستم دررفتهشاید هم مدتهاست که اینطور شده ولی الان خیلی بیشتر از چندوقت قبلدوباره لابلای زندگی گیر کرده م و دارم خفه میشم(آخرین بار سه سال پیش بود نه؟)خاطره و حرف برای نوشتن زیاده؛ ازاین روزها و ازسالهایی که فراموششان کرده م(همین سه سال قبل تاحالا منظورمه!)من باید دوباره به اینجا برگردم قبل ازاینکه زیر زندگی دفن بشممیام خاطرات جان میام قبل ازاینکه دیرتر ازاین بشه گه گيجه ي راه راه...
ما را در سایت گه گيجه ي راه راه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 6:41